lørdagen min

Heisann!

Satt i siker fem minutter å bare tenkte på en passende overskrift, jaja, den ble ikke akkurat spesielt bra.. I dag skal jeg spille kamp mot Pors på bortebane, håper det går vår vei. Etter det bare hiver jeg meg i dusjen, steller meg og ordner meg, så skal jeg i bursdag til herligste Camilla! Skal ta med kameraet, så det blir noen bilder når jeg kommer hjem. Trur ikke jeg klarer å skvise et innlegg inn mellom kampen og bursdagen, men det kan hende jeg forhåndsposter et. 🙂

(Q) Skal dere spille kamp eller i bursdag i dag?
♥Mathilde!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg