sick girl

Helluen!

Jeg er fortsatt syk, i dag også. Jeg har faktisk rigget til en base i senga mi hvor jeg har PC-en foran meg og halsdrops og kleenex, cola, kamera og en bok ved siden av den. Lever et liv i luksus.. Føler sakte med sikkert at jeg blir littegran bedre nå. Så mest sansynelig skole i morgen, sier vi 🙂 Har faktisk null planer i dag, bare slappe av og bedre meg. Har planlagt å skype med Helene. Fy søren, det er tøft med avstandsvennskap. Savner henne forferdelig, heldigvis hjelper det at vi snakker sammen nesten hver eneste dag!

(Q) Hvordan er formen deres?
-Mathilde!

8 kommentarer
    1. Nyydelig blogg du har, vet du det? Fortsetter du slik blir den jo bare bedre og bedre! Fine bilder du tar også, tipper at du har et bra kamera. Men tror du at du kunne hjulpet meg litt? Jeg har publisert et outfit på bloggen min som jeg lurer på hva dere synes om, kunne du lagt igjen en kommentar på bloggen min og sagt hva du synes om outfitet? Tuuusen takk!

    2. Hei , fin blogg !! Leser den hver dag. Jeg har dagens outfit, hadde blitt glad for en kommentar for hva du synes :)god bedring til deg i dag også..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg