heelg

Heihopp!

Dette var virkelig vært en dårlig blogguke.. Jeg har liksom kun “slengt” inn et innlegg annenhver dag, blir lei meg av å tenke på det. Nesten. Akkurat nå sitter i sofaen, gomler i meg nonstop og ser ikke ut. Det var sånn “temafredag” i dag på skolen, og Maren lagde slike nusselige musefletter på meg. Jeg kan ikke akkurat si at jeg selv synes jeg ser bra ut, men det er faktisk utrolig behagelig å gå med. Aner ikke hvorfor. Ikke spør.

Etterpå skal jeg og resten av laget vårt opp til Bamle, nærmere rettet, Grasmyrhallen (hoho). Vi skal spille mot (noen som vil prøve å gjette?) bamle. Bombe. Men det er ikke før klokka syv, så kanskje det kommer et til innlegg etterpå 🙂

Dette er da et bilde av meg som ikke er tatt nå. Eller i dag.

(Q) Hva skal dere i dag?
(Q) Skal dere spille kamp?
-Mathilde!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg