Sunday

Hei!
Kom hjem til meg selv, eller rettere sagt, huset mitt, for bare litt siden. Jeg trur kanskje jeg glemte å si det i går, men jeg sov hos Marie i natt. Vi hadde så utrolig koselig, vi så på film halve natta og lo oss ihjel en god del ganger! Etterpå skal jeg til pappa, og der skal jeg feire voksenbursdagen min sammen med Mikael og Janne, vi henger litt etter..

Mens jeg skrev dette, kom jeg på at i dag er siste dagen i ferien, og at i morra eter det tilbake på skolebenken 🙁

(Q) Hva skal dere i dag?
-Mathilde!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg