sjokoladekjeks oppskrift

Hei!

Har ikke så veldig mye å finne på i dag, så jeg startet å bake. Jeg bestemte meg for at det skulle bli sjokoladekjeks, også tenkte jeg at jeg kunne legge ut oppskriften til dere.


Du trenger:

1 egg
2 dl sukker
100 g margarin
3 dl hvetemel
1 ts bakepulver
1 pl kokesjokolade

Bland først smør og sukker sammen til det ser slik ut:

Så knuser du kokesjokoladen og blander resten av ingrediensene i bollen.


Heheh, så når vi kom til at vi skulle steke kjeksen, kom jeg plutselig på at jeg hadde lyst til å spise deigen. Den er like god som om den skulle vært stekt!

(Q) Fikk dere lyst til å prøve det?
-Mathilde!-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg