vinterferie

Heisann!

Nå er det endelig en liten tid for å slappe av, og ikke tenke på skolen mer. Nå er det vinterferie! Jeg vet at noen av dere allerede har hatt det i en uke, men jeg gleder meg hvertfall til en uke med fri.

Vel, så har det seg sånn, jeg er veldig lei meg for at jeg ikke har fortalt det før, men jeg drar til fjellet i dag. Det er på Dagali, noe som betyr nesten 4 timer med kjøring, og ingen bloging fram til tirsdag.. Sorry, jeg skulle gjerne gjort noe med det, men det går dessverre ikke 🙁

(Q) Når startet deres vinterferie?
(Q) Skal dere noe spesielt i ferien?
♥Mathilde!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg