Studded girl

Heihopp!

Som sagt hadde jeg jo en halvveis stor naturfagsprøve i dag. Faktisk følte jeg at den gikk veldig bra! Så jeg er sinnsykt spent på å få den tilbake..

Anyways, nå er det helg, og ikke mere skolesnakk nå. Tilbake til overskriften, det er egentlig bare til hva jeg har på meg i dag. Dere får det i en outfit 🙂

0


Topp-Bikbok  Jakke-have no idea..  Bukse-dr. Denim  Ring-Bikbok

Dekselet er fra dealextreme.com, men jeg har satt på nagler selv.

(Q) Hva synes dere om antrekket?
(Q) Hva skal dere i helgen?
♥Mathilde!

5 kommentarer
    1. Tror ikke det der er en dr.denim bukse. de er helt tettsittende, og det finnes ikke i den fargen. Bedre å si sannheten fremfor å juge vettu!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg