bursdagsoverraskelse

Hei på dere!

Har vært på trening og sånt nå, så i nuet sitter jeg og slapper av i senga og har det perfekt. Vel, i flere dager har Marie holdt noe hemmelig for meg, og jeg har vært en nysgjerrig liten unge. Så i dag fikk jeg et kort som jeg fikk streng besskjed om ikke å åpne før Marie ringte meg. Noe av det som sto på kortet var at jeg skulle besøke bloggen til Kristine Ullebø, det fikk jeg store øyne!

Tuusen takk, Marie!♥

(Q) Hva synes dere om overraskelsen?
-Mathi99!-

6 kommentarer
    1. Det var at jeg hadde snakket med hun bloggeren, og spurte om hun kunne gratulere Mathilde med dagen ❤ krisssy er en av norges største bloggere 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg