Jeg har bursdag!

Heiheeei!

I dag har jeg faktisk bursdag! Åh, endelig er jeg 14 år, og skikkelig fjortizz lizzm! XD :****! Neida, joda, neida. Skoledagen var bra, vel, vi hadde skriveøkt i engelsken, og lesetest i litt av norsken, men ellers; superbraa! Jeg hadde med kake til klassen, og fikk masse klemmer og gratulasjoner. Gleder meg til å sjekke facebook! 🙂


Hadde på meg en annen genser, den jeg kjøpte sist, men tok den av meg nå. Røyta som søren!

(Q) Når har dere bursdag?
(Q) Hvordan har deres dag vært?
♥Mathilde!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg