mitt 2012 del 1

JANUAR 2012:

Jeg hadde bursdag, 14. januar, samtidig som jeg spilte kamp på den dagen og dagen etter.

sammen med flere også!
Det ble arrangert MGP delfinale i Larvik som jeg var på.

Vi fikk besøk på treninga av Karoline Dyhre Breivang, noe som var en fantastisk trening!

FEBRUAR 2012:

Jeg tilbrakte vinterferien på hytta i Dagali.

Egentlig skjedde det forferdelig lite denne måneden..

MARS 2012:

Vi hadde en sånn skrivestafett med skolen hvor vi var en gjeng som skrev noen skoledager og chillet veldig..

JEG DRO TIL EGYPT! Sammen med Janne og Thea, det var en helt sinnsykt tur, med tonnevis av opplevelser!


Så var det jo påska med påskeegg og familiekos.

APRIL 2012:

Det var PW-cup, en opplevelse med laget, helt klart!

Fikk speilreflekskameraet mitt, og for første gang lærte jeg meg å ha større pixler på bildene.. 😛

JEG FIKK MEG NY BLOGG; OG EN HELT NY START! Med mathi99 har all bloggingen vært enklere!

MAI 2012:

Var i Oslo for å besøke onkelen min som bodde der da.

Det var åpning av beachen på Nesjar, hvor 3 spillere kom for å spille mot oss, og blandt dem var Isabel Blanco med. Flere tv-kanaler var også der!

Det var 17 mai! En suuper dag som først startet på barneskolen og gikk videre til Larvik by.


Var i Tjølling to dager på rad med de beste folka.

SKOLEN GIKK UT I STREIK, i nesten en måned! Samtidig som været var helt nyydelig.

Var på Jomfruland:

…Og masse med venner!

JUNI 2012:

Det var grillparty hos Selma med mange av jentene.



Det var Nesjarcup hvor vi var på egen hjemmebane og kom selv på 2. plass.

Vi var i Bø sommerland med klassen som avsutning!

Sa var det aller, aller siste skoledag i 7. klasse på Berg skole. Det var trist der og da, husker jeg, men det var også en fantastisk flott periode jeg gikk gjennom på barneskolen!


Jeg var på håndballskole som LHK arrangerte! For en herlig opplevelse..

Dette var mitt halvår fra Januar til juni 2012, del 2 kommer en av de neste dagene!

(Q) Hva synes dere om “månedene”?
(Q) Hva synes dere så best i det halvåret?
♥Mathilde!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg