LHK-Stabæk bilder

Heisann hoppsann!

Er ikke så alt for lenge siden jeg kom hjem fra en fantastisk dag i Oslo spektrum. Vi møtte opp på plaza hotel, og når vi skulle være maskotter holdt jeg Kari Mette Johansen. Det var en superbra opplevelse, og med de nye linsa mi ble alt superbra! Satt ganske langt unna banen, så bildene ble ikke så superduper nære..

Så når kampen var ferdig, og alle bilder var tatt ferdig fikk jeg snakketlitt med Isabel. Hun kom liksom bare rett bort til meg forbi de andre ungene og vinket, så kom hun og gav meg en stor klem! Følte meg som verdens herligste person akkurat da! Vi snakket lenge, og jeg fikk se på det “sølvbegeret” hun og resten av LHK hadde fått. Dette var bare helt fantasktisk! Isa ble også kåret til banes beste for Larvik.

(Q) Så dere på kampen?
(Q) Hva synes dere om bildene?
♥Mathilde!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg