Kalendergaver

Hei!

Forferdelig dårlig blogger jeg er! I know. Lekser. Skole. Jada, det er fult kjør med ungdomsskolen.. Det er sånn jeg lever livet, trening, lekser, prosjekter og skole. Uansett, i dag tok jeg bussen rett inn til Janne (stemor) sin jobb, så satt meg og Thea og gjorde unna litt lekser der. Etter det hadde vi planlage å gjøre noe litt koselig, så vi dro på mc’ern og så på kino. Reisen til julestjernen, den var ganske søt!

Dagene i desember går jo! Tenkte å vise de tre siste kalendergavene mine. Er ikke sånn flere hundrekroners gaver hver dag, men det er bare fint. Da blir jeg ikke gal etter gaver eller skikkelig bortskjemt..

(Q) Hva synes dere om de?
(Q) Hva har dere gjort i det siste?
♥Mathilde!


0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg