Videoblogg-sminkevideo

Hei på dere!

Har daffet i omtrent hele dag. Så jeg tok meg tiden og spilte inn en sminkevideo til dere. Kom vel et spørsmål om det på spørsmålsrunda, men dette er min aller, aller første, så det er ikke superduperbra.. Det er altså da hvordan jeg sminker meg til helt vanlig hverdag.

 

foundation-lorèal true mach
pudder-H&M
øyenbrynskost-gammel mascarabørste
mascara-max factor 2000 calories
kajal/eylinerblyant-the colour workshop(?)

(Q) Hva synes dere om videoen?
(Q) Bruker dere noe av det samme?
♥Mathilde!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg