Dårlig inspirasjon

Heisann!

Kom hjem fra skolen for ikke så veldig lenge siden. Har ikke spesielt store planer i dag, skal kun på håndballtrening klokka halv seks og fram til det bare slapper jeg av tenker jeg.

Også har jeg så himla dårlig inspirasjon nå, det er lissom ikke noe spesielt gøy å skrive om, og jeg finner ikke på så mye. Noen ganger er jo alt bare helt topp, og du aner ikke hvilket innlegg du skal poste først, men nå er det helt stikk motsatt… Så gjerne kommenter i kommentarfeltet det dere vil at jeg skal skrive om. Kan godt være laget mitt eller forslag til video, men bare DERE hjelper meg!

(Q) Hva vil dere se på bloggen??
♥Mathilde!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg