TGIF

Heii!

Endelig fredag! I dag har skoledagen føltes nok så kort i grunn. I dag blir det vel slakking hjemme, og utpå kvelden drar jeg på en slags “klubb” som kalles Target, det er for kristne, og er utrolig hyggelig! Kan hende jeg tar noen mobildbilder. 🙂

Og i går spilte vi jo sesongens første kamp, i Ulefoss. Langt og kjøre, men det gikk greit, hvertfall når vi kunne sette oss i bilden etter kampen og tenke “Yes! Vi vant, for en bra start på sesongen!” Ja, vi vant! 12-10, det var spennende, men vi ledet hele veien. Jeg elsker virkelig håndball! ♥

(Q) Hva skal dere i dag?
(Q) Hva liker dere best med fredager?
♥Mathilde!


2 kommentarer
    1. Ah, håndball <3 Jeg bruker som regel fredager til å rydde og ordne til helga, også slappe av på kvelden med snop hihi, noe som jeg skal gjøre idag også 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg