green day

Heisann!

I dag har det vært temadag på skolen! For ca. en måned siden skrev jeg jo også at vi hadde hatt “hattedag” hvor alle skulle ha på seg hatter. I dag var temaet grønt.. Og jeg kan ikke akkurat si at jeg har supermye grønt i klesskapet mitt, men jeg rotet fra klær og fant noe, som for all del ikke mærtsher (hvordan srtives det?!) i det hele tatt!


Bukse/cubus  hettejakke/bikbok  t-skjorte/H&M  bukseseler/lindex (?)  UGGS/DNA
Har faktisk begynt med uggs nå, ja.. Men halo, jeg vånker til de gradene under 0 og frost på bakken!

(Q) Hva synes dere om antekket?
(Q) Har dere hatt temadager på deres skole?
♥Mathilde! 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg