I’m back!

Heei, folkens!!

Ah, endelig er jeg tilbake igjen! Fy søren som jeg har kost meg, bada og sleiket sol. Og shoppa. mye. Jeg kommer til og lage ett innlegg senere med bilder og et eget med innkjøp. 

Også har jeg jo faktisk hatt gjesteblogger denne uka, Marte Skalleberg. Er hun ikke herlig, dere? Fikk en melding noen dager før jeg dro av Marte der hun spurte om jeg ville at hun skulle blogge for meg, selvfølgelig sa jeg JA! Og, herlighet, hun har faktisk ligget på 6,7,8 og 4. plass! Det betyr utrolig mye for meg. loveyou, Marte!

(Q) Hva synes dere om bildene?
(Q) Hva syntes dere om at Marte blogget?
♥Mathilde! 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg