God morgen

Helo, våkna sånn rundt halv 9, er utrolig trøtt nå! var akkurat nede for å lage meg litt mat eller melon da.  i går som du sikkkert vet så var jeg jo på en liten jente kveld, det var utrolig koselig, vi satt for det meste på mobilene, veldig sosiale! men det var koselig da! i dag vet jeg ikke helt hva jeg skal enda, men jeg tipper det blir å slappe av, finne på noe med ei veninne og bare nyte den siste dagen som er igjen av høstferien.

kommer et innlegg etterpå igjen.

 

(Q) hva skal du i dag?

(Q)hva synes du om bilde?

♥Marte

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg