God morgen!

Helo! nå sitter jeg på rommet med facebook og instagram på mobilen, veldig sosialt må jeg jo si. follow meg gjerne marteehs. våkna sånn rundt klokka 10, merker jeg er utrolig trøtt i dag. som sakt skal jeg til ei veninne i dag, tror vi skulle ut å ta noen bilder sammen med noen andre, er ikke sikker. 

 

 

fått noen spørsmål om hvorfor jeg har operet så mange ganger,  tror ikke jeg kommer til å skrive det her på bloggen, men jeg skjønner jo at dere kanskje blir litt nysgjerrige!

 

(Q) hva er planene dine for dagen?

(Q)hva synes du om bildene ?

♥Marte

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg