02102012

Helo! våkna sånn ca for en 1 time siden eller no? ahaha jeg vet jeg sover lenge! det er derfor jeg ikke har blogga før nå. i går var jeg jo på trening, gikk ganske bra!vi jogga en halv time og så gikk vi inn med 1 og en halv time med håndball trening! er egentlig ganske støl i beina merker jeg, men det går sikkert over. i dag hadde jeg egentlig planer men ja… de planen ble borte haha! så da tenker jeg at dagen blir vel og slappe av og kanskje finne på noe med noen veninner eller noe sånt!

 


 

(Q) hva er planene dine i dag?

(Q) hva synes du om bildene?

♥Marte 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg