Hva vil dere at jeg skal blogge om?

Helo! Herregud så god det er med høstferie! nå sitter jeg bare å slapper av på rommet med honningmelon og vannmelon! hvis det er noe jeg elsker så er er det melon!. våkna kanskje for 2 timer siden, fikk spist og kledd på meg. dagen i dag går vel egentlig til å bare slappe av, tror jeg skulle finne på noe med ei veninne er ikke helt sikkert enda. vet ikke helt hva jeg skal i kveld, tror jeg bare skal være hjemme og bare slappa av helt! som det vet skal jo jeg være gjesteblogger for mathilde i en uke fordi hun har reist til tyrkia! missuner henne sykt! 

men tilbake til overkriften, hva vil dere at jeg skal blogge om

 

 

(Q) hva vil dere at jeg skal blogge om?

(Q) hva synes du om bildene og innlegget?

(Q) hva skal du i dag?

♥Marte

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg