Får en gjesteblogger

Heisann!

Dere har vel fått med dere nå at jeg drar i morgen til herlige Tyrkia. Og det er mest sannsynelig ikke nett der nede, så da blir det også ikke noe blogging trur jeg.. Men da har jeg fått verdens herligste jente til og gjesteblogge for meg! Til dere som leste bloggen min i sommer også fikk dere med dere at jeg var en uke borte og ikke fikk blogget. Da blogget Marte Skalleberg også kjent son Basseralla for meg! Hun stiller virkelig opp når det trengs, og da sa hun ja denne gangen også! Et av de gamle innleggene hennes HER eller så finner dere flere under arkiv/juli2012! Marte begynner å blogge allerede i morgen! 

(Q) Hva synes dere om at jeg får en gjesteblogger for meg?
♥Mathilde! Husk UKENS BLOGG HER!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg