Kakao

Heihei dere!

Sitter i sofaen med et varmt pledd rundt meg nå, med en deilig kopp kakao i hendene. Det har vel mildt sagt vært et drittvær her i Larvik i dag.. Regn. Vind. Kulde. Uff, dette er vel høsten, dette.. 

Meen, så er det en liten ting jeg har glemt og fortelle dere, jeg frar til Tyrkia til søndag! Åh, som jeg gleder meg til og komme meg vekk fra det kalde landet, og dra til et land hvor gradestokken viser 34 grader! Jeg trur dessverre ikke det blir noe blogging der nede, men jeg kan se hvordan det blir med nett og sånn. Jeg tar hvertfall med kameraet. 

(Q) Hvordan er været hos dere?
♥Mathilde! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg