Another tuesday

Hei!

I går var som vanlig med skole, håndball og lekser. Føler jeg har nevnt den rutinen 1001 ganger nå..  Det mest av treninga nå går til teknikk og trekk, nettopp fordi vi skal på cup i helgen. Lager et innlegg om det senere.. I går var vi også på kino med klassen og så KON-TIKI, ganske bra film i grunn! 🙂

Etterpå har vi avtalt en vennegjeng som drar o g ser på Tina og Betina the movie, åå som jeg gleder meg! Dør hver gang jeg ser de på Torsdag Kveld fra Nydalen. Får se om jeg blogger mere i dag..

(Q) Hva gjør dere på tirsdager?
(Q) Har dere sett Tine og Betina?
♥Mathilde! 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg