Sleepover

Heihalloooo!!? Idag har det vært egentlig ganske fint vær,så jeg dro opp på beachen. Der møtte jeg Marie, Selma, Hedvig og litt etterpå kom Maren og lillesøstra hennes. Vi spilte litt sånn lag mot lag, eller hva jeg skal si..haha! Etterhvert måtte de andre dra, men jeg og Maren var der litt til. Så bestemte vi at Maren skulle bli med meg hjem å sove over. Å nå sitter vi her og skal snart ut å ta noen bilder, som jeg tror dere får se etterpå!! Hadde ikke med kameraet, så blir bare noen bilder av Maren som tok litt bilder av seg selv nåå!

Håper dere får en fin dag videre!
♥Mathilde 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg