Hjemme igjen

Hola!

Da er jeg godt på plass hjemme igjen fra en super uke! Jeg kommer til å savne dager med deilig vær, herlige venner og bading.. Skal snart legge over bildene på PC-en, så det kommer etterhvert et innlegg med bildene. 🙂 
Også må jeg bare si da: Tusen, tusen, tusen takk til Marte! Hun har blogget for meg i en hel uke, og virkelig stått på for bloggen med innlegg og videoer. Og jeg er ganske sikker på at dere lesere på bloggen synes at Marte har blogget bra og variert, det synes hvertfall jeg! Så; tusen takk, Marte! Du er best♥

Lovelove! ♥

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg