siste dag som gjesteblogger!

helu! sorry fordi jeg ikke blogga i går, var på nattbyn med Thea, Hanna, Lina og Johanne i går, kom hjem rundt klokka 10 så da orka jeg rett og slett å sette meg på pc og begynne å blogge! i dag har jeg ikke gjort så veldig mye, har prøvd å få tak i billetter til Justin Bieber konsert, men kom ikke som et sjokk at jeg ikke fikk! resten av dagen vet jeg ikke helt hva som skjer ahaha! men dette er min siste dag som gjestblogger, ville bare si tusen takk til de som har giddi og lest bloggen når jeg har blogga! å så vil jeg bare si 1 ting til! fått utrolig mange hyggelige kommentarer tusen takk!

♥Marte

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg