Lørdag

Jeg våkna opp med grått stygt vær ute! hadde egentlig håpa på å dra ut med båten og kos meg med venninner, men det ble jo ikke noe av siden det er så stygt vær ute. I dag har jeg bare slappet av rydda litt og bare gått rundt og kjeda meg! resten av dagen går vel til og bare slappe av å fikse ny header til mathilde. Må gjøre videoen er ferdig redigert men jeg må bare få tak i youtube kontoen til mathilde så jeg får lasta den opp da! Og så trenger jeg hjelp fra dere, jeg lurer på hva dere vil at jeg blogge om? 

her er dagens outfit 

*Hva har dere gjort i dag?

*Hva vil dere at jeg skal blogge om?

♥Marte

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg