gjestebloggern som skriver da

 som dere sikkert vet så er jeg gjesteblogger ( marte ) så jeg kommer til å blogge helt fram til neste torsdag! skal prøve så godt jeg kan å blogge å så mye som jeg rekker! 

Helo!

akkurat nå sitter jeg egentlig bare i sofaen og slapper av, våkna for en time siden eller no. i dag så går dagen til å sove under åpen himmel med mange jenter! blir nok veldig koselig, tar med kamra så det blir det sikker masse bilder! får vel bare komme meg ut siden det er jo så fint vær ute! 

*Hva skal du i dag?

*har du sovet under åpen himmel før?

♥Marte

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg