dagens antrekk #300612

Hei!

Dagen i dag har gått fort! Jeg har vært på en slags “messe” i Helgeroa, kalt helgeroadagen, der jeg møtte Helene og Jenny. Ellers i dag har det ikke skjedd en dritt for å si det sånn.. 
Inspirasjonen min har vært helt på bånn i det siste, men kan ikke dere kommentere i feltet under hva jeg skal blogge om? Hva som helst, så får dere nok det dere har lyst til.


Genser/Zara  bukse/cubus
Hej, kamera

*Hva synes dere?
*Komenter hva dere vil ha i et innlegg på bloggen!
Og husk må gjøre videoen HER!

Prekas senere!♥ 

 

4 kommentarer
    1. Hmm, sliter litt med det samme selv – hva jeg skal blogge om altså :/Men du kan jo f.eks. lage et innlegg om ting som irriterer deg? Det er alltids gøy å lese, vet hvertfall at jeg elsker sånne 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg