1. Fin blogg! 🙂 jeg tenkte jeg kunne fortelle litt om meg selv siden jeg er inne på internettet som det så fint heter..: Jeg heter Rigmor, er 58 år og kommer fra Oslo! Jeg liker å være på nett, og sier aldri nei til en liten prat, så bare si ifra hvis du vil preke! Jeg kom inn på bloggen din, og kunne ikke la være å legge merke til ditt fantastisk flotte hår! Og jeg er frisør, så det er bare å ta seg en tur. Vi to kunne jo blitt gode venner og aldersforskjellen er intet hinder. Du blogger kjempebra og det kommer fra en som har levd noen år, for man kan jo si at jeg ikke lenger er 20 =) ja, det var litt om meg. Ta gjerne kontakt. Stor hilsen fra Rigmor på hjørne.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg