Bø sommarland

Heihei!

I dag har jeg vært med klassen til Bø sommarland! Vi møtte opp på skolen klokka 8, og var der ca. 10. Så var det å gjøre som man ville, jeg har egentlig ikke tellinga på hvor mange sklier og slikt jeg tok, men herlig var det hvertfall! 
Tok ikke så mange bilder i og med at vi var i en vannpark, men bussturen ble bildefylt..

 


Bussen fylt av slitne folk


Halo, jeg sa følg med!


linselus.


ikkje braa

fine lærere må jeg si..


æ kapra plassen æ! 🙂

*Hva synes dere om bildene?
*Har dere vært i Bø Sommerland før?
♥Mathilde! 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg