Day 20

En kjendis du ikke liker, og hvorfor:

Hvis håndballspillere er kjendiser? -Pernille Wibe! Håper virkelig ikke det sårer noen, men jeg liker henne bare ikke.. Hvorfor, det vet jeg egentlig ikke, men alle har vel en favoritt og en “ikke-favoritt”. Eller kanskje Adele, jeg vet at hun har sinnsykt mange fans, og at mange elsker stemmen hennes, men jeg er ikke en av de. Hun har jo en litt kul stemme, men sånn er jeg og sånn er det..

Hej, gammelt! Digitalkamera og greier..

*Hvilke kjendiser liker/ikke liker dere?
♥Mathilde! 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg