Day 2

10 ting om deg:
Vel nå skrev jo Frida en del i går, så dere får tåle litt av det samme!

★Jeg er født 14. januar 1999
★Jeg er strek for Neesjar j99, og elsker posisjonen min!
★Jeg har verdens beste kjærste, Hans-Emil! ♥
★Jeg har 8 ordentlige bestevenner
★Jeg har en bror(11år), og to stesøstre(13 og 17år)
★Jeg shopper det meste av klærne mine på bikbok, vero moda, cubus og H&M
★Jeg har facebook, twitter(mawaa99), instagram(mawa99) og mer..
★Jeg ELSKER Isabel Blanco, men det kom sikkert ikke som noe nytt.

Ser dere? Som skapt for hverandre, mener jeg da. ♥
★Drømmer om å bli enten profesjonell strekspiller, fotograf eller dyrlege når jeg blir stor
★Er veldig glad i dyr, og har til sammen 4 kaniner

*Håper dere fikk litt interesse om meg..
♥Mathilde!
 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg