Gjesteinnlegg av Frida!

HeiHalo! Ingen av dere vet sikkert hvem jeg er, men altså mitt er da Frida og jeg er 13 år gammel. Jeg er en ganske god vennine av Mathilde, heldige meg har fått lov til å poste et innlegg på bloggen hennes! Vet egentlig ikke helt hva jeg skal skrive om, men jeg kan jo si noe om Mathilde siden bloggen handler jo om henne og ikke meg så dere har jo ingen intrresse av å få vite noe om meg. Hvis dere vil vite noe om meg kan dere kommentere spørsmål i dette innlegget her så skal JEG Frida svare!! Nok om meg, mer om Mathilde!

 

  1. Hun har en kjæreste med navnet Hans Emil
  2. Hun har en lillebror.
  3. Jeg og Mathilde er ikke bestevenner, men bare venner. 
  4. Hun er strek, jeg ikke misunnelig!..
  5. Hun bor sykt på landet hos faren sin, serr det jo helt inni skauen!
  6. Hun viser alltid tommel opp noe som er veldig iriterende for meg, Jenny og Thea. (vi er vennene hennes om dere lurte)
  7. Hun er jo veldig søt og snill.
  8. Nå kommer jeg ikke på mer så jeg gidder ikke å skrive mer.

 

Haaaaaade! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg