Innkjøp

Heei!

Har nå, nesten akkurat kommet hjem fra en koselig bytur med farmor! Hun tok med seg meg og Mikael og de andre barnebarna hennes og så spiste vi litt og gikk innom noen butikker. Og det som er så kjekt er at når jeg er på byen med farmor så får jeg ikke lov til å ta opp lommeboka mi, så hun betaler! Glad i deg, farmor!
Så jeg tenkte å vise dere innkjøpet fra i dag



Solbriller//H&M

 

Topp//H&M
 

Shorts//Bikbok


Bikini-overdel//bikbok

Bikini-truse//bikbok

*Hva syns dere om innkjøpet?
*Har dere noe av det samme?

Mathilde!
 

 

4 kommentarer
    1. Fint <33 Har like solbriller, men jeg tror jeg har mistanke de i Fredrikstad.. Wihiii, jeg er smart <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg