Beach-pic’s!

Heihå!

I går spilte vi som sagt tre beach-kamper. Den første mot LHK vant de bare 11-7! Veldig stolt, faktisk, der.. + at det var jo en drøm for meg å kunne spille mot Isabel Blanco, som dere sikert hat fått med dere, er mitt største idol! Neste kamp var mot Kvelde, der vant vi begge settene (i beach spilles det som regel 2×10 min. og vinner man begge omgangene/settene spilles det uten solo som er en type straffe.), så det ble ingen solo. Den 3. kampen var mot Ulefoss som vant beach-serien i fjord. Der vant vi ett sett hver og møttes i solo. De ledet 4-2 da jeg var den sistem, ogn da måtte jeg prøve meg på en 2-poenger (trick), så jeg kunne enten skaffe uavgjort, eller tape med 2 mål. Jeg var i lufte, satset, og slo en piruett. Ballen traff målet. Det ble uavgjort! Så skulle vi spille golden goal, og da tapte vi med 1 mål.. Men det var utrolig gøy!


In action! 


Jeg skal ha den ballen. Neivel, Blanco fikk den..♥


Ja, jeg er fryktelig glad i deg også! <3

*Hva syns dere om bildene?

*Har dere spilt beach-håndball før?

♥Mathilde!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg