Ukens blogg!

Hei!

Da har jeg kåret ukens blogg, og etter tilfeldig trekking har jeg funnet vinneren og den heldige er Alma Hansen
Alma Hansen sin blogg er virkelig verdt å sjekke! Bloggen er www.almasiiin.blogg.no .

Design: Enkelt og veldig fint!
Blogging: Hadde en liten bloggpause, men er tilbake igjen nå, og blogger i følge meg kjempebra og som jeg kan se omtrent ingen skrivefeil! Som er et stort pluss.
Bilder: Bilder i hvert innlegg som jeg ser, og det er bra!
Video: Har ikke så mange videoer, men det tenker en ikke akkurat om når resten av innholdet er så bra!

Karakter: 6! ♥

 

Herlighet, hvem liker ikke denne jenta, lissom?♥

Så ta veldig gjerne en titt innom Alma sin blogg!

*Ukens blogg starter allerede nå, så det er nye sjanser til å melde seg på!

♥Mathilde!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg