1.desember

Herlighet, dette er en av de fineste dagene jeg vet om!

Endelig er det 1.desember, og jula er sånn offisielt i gang (selv om jeg har startet en god stund tidligere, hehe). Jeg satt og stirret inn i mobilskjermen i natt, like før klokka slo 00.00. Da hadde jeg gjort klart Mariah Carey med All I want for Christmas, sånn at jeg kunne spille den høyt idet november ble til desember. Det er liksom min tradisjon, da!
Det var litt rart å plutselig være hjemme i Larvik igjen på første desember, men det var så hyggelig. Jeg startet dagen godt pakket inn under dyna mens jeg så på første episode av Jul i Blåfjell og Jul på Månetoppen – mine to absolutte favoritter fra barndommen. Det er ingenting som får meg så barnslig lykkelig som blånisser og rødnisser! Etter hvert kom jeg meg opp av senga, og startet og gjøre meg klar for julebord med familien. Ikke noe svære festligheter, men hele familien på stemoren min sin side var på julebord middag på Wassilioff her i Stavern. Det var både deilig mat og veldig hyggelig å se den siden av familien igjen. En skikkelig kickstart på den første dagen i desember – OG den første søndagen i advent. Jeg blir så glad av den tiden vi er inne i nå. Jula er det fineste jeg vet om..!

(Q) Pleier dere å ‘feire’ 1. desember?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg