roadtrip og hjemtur

Hei på dere!

Nå er jeg på plass hjemme i Larvik igjen, og jeg skal være her hele helgen samt mandagen. Jeg var så heldig at jeg ble hentet av Maren og Helene i Fredrikstad i går, og de hadde reist helt fra Larvik for å plukke meg opp og hente meg med hjem – det var så koselig gjort, og vi hadde det utrolig gøy i bilen på vei hjem. Først gikk vi litt rundt i Fredrikstad sentrum og kikket på litt black friday-tilbud, og så vendte vi snuten mot Moss, og tok Bastøfosen over fjorden, og kjørte hjem. For å si det sånn, så ble det mye latter, sang, gamle sanger og karaoke! 
I dag var jeg oppe ganske tidlig, og føler allerede jeg har vært våken i evigheter. Jeg har rukket både å spise frokost, starte på en ny strikke-vott, kjørt tur inn til byen, gått tur og handlet garn, hehe. Jeg kjørte til Bøkeskogen for å gå meg en tur i høstkulden. Jeg hadde heldigvis på meg godt med klær, men det ble deilig når solen viste seg. Det er jo bestandig deilig å gå turer, og i dag var overhodet ingen unntak – så friskt og godt!

(Q) Har dere gjort noe koselig i dag?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg