fotballfrue

Heisann!

Lenge siden sist, ups. Jeg har faktisk bedre grunner denne gangen, for jeg har gjort en del siden sist jeg var innom. Jeg har drevet en del med skole og arbeid for å komme sånn halvveis ajour med klassen min hjemme i Larvik. Ellers har vi gjort en del koselige ting med gjengen her, blant annet foredrag og fotballkamp! Her på avdelingen holder vi til rett ved Fredrikstad fotballstadion, og med en del FFK-supportere i personalet måtte vi få med oss minst én fotballkamp. Så på søndag dro vi til stadion og fikk med oss Fredrikstad mot Notodden. Det var skikkelig stemning, og vi ropte og heiet ilag med hjemmelagsupporterne – jeg hadde omtrent ikke stemme igjen da vi kom tilbake. Det var en ganske viktig kamp, sånn i forhold til om de beholder plassen i divisjonen eller ikke, så det var virkelig liv på stadion!

(Q) Har dere vært på fotballkamp i det siste?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg