leaving home

Hei!

De to siste dagene har jeg kost meg masse. Jeg har fått være med venner, se familie og kom meg jammen på en liten bytur med jentene også. Det har stadig vært noe å gjøre mens jeg har vært hjemme i helgen, og det har jo så klart vært innmari hyggelig. Men nå kjenner jeg på at jeg er bittelitt sliten, og at det skal bli greit med litt avslapping. Jeg har pakket litt nå på morgenen, og sørget for å få med meg det som trengs tilbake til Fredrikstad. Jeg reiser i ettermiddag, og blir kjørt til Horten rundt fem-tiden. Der tar jeg bare fergen over til Moss, og toger siste biten til Fredrikstad. Så for øyeblikket sminker jeg meg ferdig mens jeg hører på musikk og legger sakene i den lille kofferten jeg hadde med meg. Vi snakkes når jeg er tilbake i Fredrikstad 🙂

(Q) Har dere gjort noe koselig i helgen?
~Mathilde~

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg