påkjenning

Hei, dere!

Første skoledag, vel overstått. Jeg skal innrømme at jeg var ganske så nervøs og omtrent skjelven da jeg sto opp til morgenen i dag og satte meg i bilen med kursen mot skolen. Som sagt, startet vi ikke før klokken tolv, noe som gjorde starten sånn halvveis myk. Vi hadde felles oppmøte for vg2 og vg3 i Arena, hvor rektor sa noen velvalgte ord, og litt til. Deretter fulgte vi etter avdelingsleder opp i femte etasje, hvor vi har base, og ble geleidet inn til klasserommet hvor alle våre nye lærere var. Vi bytter ut lærere hvert år, og ble derfor kjent med fire nye ansikter i dag. Heldigvis har alle gjort godt førsteinntrykk så langt! Vi snakket litt om skoleåret som ligger foran oss, og forventninger og mål. Deretter var det henting av bøker som sto på planen, og til slutt elevsamtaler. Vi startet ganske brått på skolehverdagen, og fikk allerede utdelt et sagahefte som skal leses i dag og i morgen, senere knyttet opp mot noen oppgaver. Så joda, litt pangstart likevel. Men nå er vi i alle fall i gang, og det kjennes ålreit. Men det var en liten påkjenning på kroppen – det skal sies. Jeg sloknet da jeg kom hjem, sliten av masse inntrykk og tanker, hehe. Jeg sovnet i alle fall i halvannen times tid, og våknet helt i ørska. Sånn er nå det, første skoledag er overstått – vi overlevde!

(Q) Har flere hatt en lit slitsom start på skoleåret?
~Mathilde~

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg