lang og fin dag

Hei dere!

Jeg er klar over at det begynner å bli sent på kvelden, men i dag har jeg vært i Oslo, og tilbake til klokken var syv – om kvelden. Siden da har jeg harr litt å styre med, jeg skal blant annet jobbe i morgen. Men tilbake til Oslo, jeg dro innover med toget som gikk halv elleve. Vel fremme i hovedstaden hadde jeg avtalt å møte en person jeg ser veldig opp til; Ingeborg Senneset. Aftenposten-journalist og forfatter. Hun er så utrolig dyktig, og jeg ser opp til henne på så mange områder. Vi skulle treffes på Grünerløkka klokka ett, og etter både buss- og trikketur kom jeg meg til stedet vi hadde avtalt å møtes. Og jeg må bare si, for ei nydelig jente! Hun var så blid og hyggelig med en gang vi traff hverandre. Vi skravlet mye om boken hennes “Anorektisk”, om journalistikk (naturligvis, hehe) og livet generelt. Praten gikk så lett, og vi skravlet i vei, begge to. Før vi visste ordet av det, hadde vi gått fra Løkka til Slottsplassen. Der tok vi trikken sammen opp til Majorstua, hvor hun skulle videre, og jeg skulle rekke en annen avtale. Vi hadde det så trivelig sammen, og det var utrolig stas å tilbringe en times tid med et så herlig menneske! Det gjorde i alle fall mye med min dag, Ingeborg er både klok og varm ♥

(Q) Hva har dere gjort i dag?
~Mathilde~

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg