tirsdagsmorgen

Hei, dere!

I går var en veldig deilig dag – jetlagen min tok en annen vei, og jeg våknet klokken halv åtte. Tidlig, men bedre enn tre på ettermiddagen, hehe. Jeg stelte meg, sminket meg og så tikket det inn en melding fra min skjønne kollega som lurte på om jeg ville ta en tur og treffes igjen. Det ville jeg jo så klart, og ikke lenge etter satt jeg i bilen på vei til hun. Tiden gikk veldig fort, og plutselig nærmet klokken seg seks, og da hadde jeg planlagt at Maren, Helene og Marie skulle komme til meg. Første gang vi var reunited siden ferien – alt for godt!! Dermed ble hele dagen en skikkelig opptur, og jeg hadde det hyggelig med venner fra start til slutt. Det er perfekte sommer-dager..? I dag hadde jeg en litt sånn blandings-jetlag, jeg sov til klokka ett. Det er jo ikke så veldig ille, men kunne nok med fordel vært oppe litt tidligere. Men kanskje jeg har meg selv å skylde, for jeg var latterlig seint i seng i natt. Vel, nå er jeg i alle fall oppe, og skal ta fatt på dagen. Egentlig har jeg ganske lite planer, men jeg har lyst til å starte på redigeringen av vlogene fra turen, så vi får se. Ha en fin dag!

(Q) Hva har dere for planer i dag?
~Mathilde~

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg