The American Dream

Heisann!

Nå vet jeg at jeg har snakket om ferien i en del innlegg, og den er like rundt hjørnet. Jeg har faktisk kun én skoledag igjen, det er en smule rart å tenke på. Men jeg har jo hintet en god del om at jeg skal reise avgårde, og jeg drar allerede førstkommende tirsdag. Det er fem dager til! Jeg skal på ferie med mamma, stefaren min og broren og søstra mi. Og vi skal ikke akkurat på noe kort tur. Vi skal reise hele veien til vestkysten i USA! Jeg kan nesten ikke vente. USA har vært drømmen min siden jeg var liten jente, og nå skal endelig den drømmen komme i oppfyllelse. Vi drar til California, nærmere bestemt Los Angeles, og er der i noen dager, før vi drar videre til San Francisco, hvor vi skal være i tre dager, tror jeg. Deretter skal vi til Las Vegas, og jeg er så spent på å se livet og stemningen der (!!), før vi avslutter i Los Angeles igjen. Det blir en skikkelig rundtur, og vi skal se og oppleve vanvittig masse. Vi blir faktisk borte i hele 16 dager. Jeg kan nok love et dryss med bilder underveis, og jeg skal såklart blogge så langt jeg klarer. Men noen hyppig oppdatering, vet jeg ikke om jeg kan garantere. Jeg går nok mer i dybden når de ulike tingene nærmer seg, men jeg måtte liksom få ut reisenyheten nå. Vi skal blant annet besøke Universal Studios, Disneyland, Grand Canyon, kjøre langs Highway 1 og masse, masse mer. Fy søren, som jeg gleder meg!!

Bilderesultat for los angeles

Bilderesultat for los angeles

(Q) Skal dere avgårde i sommer?
~Mathilde~

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg