watermelon-weather

Heisann!

Jeg har hatt fri både i går og i dag, fordi det foregår muntlig eksamen på skolen. I går trengte jeg bare store deler av dagen til å slappe av. Sånn skikkelig, liksom. Jeg merker at jeg snakker vanvittig mye om det her på bloggen, men aldri egentlig gjør det i praksis. Da mister det jo litt av poenget. Det var også derfor jeg ble fraværende fra bloggen i går. Jeg gjorde så lite som mulig på best mulig måte. Jeg lagde meg smoothie på morgenen, så på en del episoder av Friends, skrev litt og leste en hel del. Jeg leste faktisk ut boken min. Jeg har fått skikkelig leseglede igjen, noe som er så deilig! Jeg startet på Linnèa Myhre sin tredje bok, like etter at jeg ble ferdig med Kimen til Vesaas. Og det tok meg ikke akkurat lang tid før jeg var gjennom den boka også. Så måtte jeg strekke meg langt nok, og ta en tur på Nordbyen i går kveld for å gå innom bokhandelen. I dag er det én liten uke til jeg reiser på ferie, og jeg skal snart fortelle dere hvor, og da måtte jeg naturligvis ha med litt ekstra lesestoff. Turen innom bokhandelen utvidet seg fort til en liten shoppingrunde, og jeg fik med meg to helt nydelige sommerkjoler hjem – jeg tror jeg må vise de i ett eget innlegg. 
I dag har jeg ligget og dratt meg i timevis i senga. Jeg tuller ikke. Jeg våknet litt over ti, og nå er klokka ett. Jeg har ikke gjort annet enn å lage meg en kopp kaffe, og re opp sengen (og lest litt, hehe). Så langt nytes også denne fridagen. Været ser ut til å være på den gode siden også, og jeg håper jeg kan ta noen minutter i sola – hvis det lar seg gjøre! Ha en fin dag 🙂

(Q) Har dere noen fridager nå?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg