a saturday to mysef

Heisann!

I dag våknet jeg relativt tidlig til å kunne ha hele dagen å sove på. Men det gjør meg ikke akkurat så mye, jeg føler meg ganske uthvilt (enn så lenge). I går var jeg på Torp flyplass for å hente hun største stesøsteren min som kom hjem på besøk fra studiene over helgen. Ettersom jeg har lappen, ble jeg satt i taxi-posisjonen, men det var i grunn bare stas – både for meg og Anniken. Det var så lenge siden sist! Så jeg hentet henne, og sammen med Thea hadde vi en skikkelig sånn ‘sister-kveld’ sammen. Vi så på film, drakk vin og koste oss masse når vi først var samlet igjen! Planene for dagen er lik null. Jeg har endelig en lørdag hvor jeg bare kan ta alt med ro, og gjøre akkurat så mye eller så lite som jeg ønsker. Det kjennes skikkelig godt… Nå har jeg satt meg til med den nyeste sesongen av Orange is the new Black som kom ut i går, og aah – jeg er så gira!! Vi får snakkes utover dagen 🙂

(Q) Hva er deres lørdagsplaner?
(Q) Har dere hatt noen kose-kvelder denne uka?
~Mathilde~

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg