1 stk nervøs meg

Heihei!

Nok en torsdag, og nok en dag på jobb overstått. Jeg har vært ute på en veldig koselig sak om en inkluderings-festival som en ungdomsskole har arrangert. Det var masse liv, farger, aktiviteter og glede. En sånn sak man blir litt glad av å lage! I tillegg til det har jeg også skrevet en byblogg (blogg-spalte i avisa) i dag, som handler om kroppsfokus og det nye, helt fantastiske fenomenet “postitgeriljaen”. Om dere ikke har fått det med dere; søk det opp – det har virkelig tatt av over natten. Jeg tror faktisk de startet opp i går, og er allerede skikkelig virale!! Jeg kan dele teksten her når den kommer ut på lørdag, for jeg er ganske fornøyd med det jeg skrev. I dag var en skikkelig sånn deilig jobb-dag, hvor jeg har vært nokså produktiv, og likevel skravlet en del og hatt det hyggelig med de fineste kollegene mine – jeg elsker sånne dager på jobben! 

Nå, derimot, har nervene satt inn, og jeg kjenner en anelse til uro inni meg. I morgen er det trekk i muntlig eksamen. Jeg kan komme opp i samfunnsfag, engelsk og norsk. Men jeg kan også slippe muntlig eksamen. Jeg skal jo overhodet ikke legge skjul på at det hadde vært helt utrolig deilig å slippe mer eksamen nå, og virkelig kunne tatt ferie. Men jeg er ganske sikker på av 7 av oss fra klassen kommer opp i samfunnsfag, og jeg er gjerne litt ulykkesfugl når det kommer til sånt. Jeg kan ikke gjøre stort mer enn å krysse fingrene og be en kort bønn om at jeg får slippe unna. Men jeg kjenner på nervene. Det skal så absolutt sies. Og jeg kjenner meg ikke spesielt gira på en muntlig eksamen nå. Bare plis, la meg slippe. 

(Q) Har dere kommet opp i muntlig eksamen?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg