påskeferien er her

Heisann!

I går startet jo påskeferien, og jeg klarte å ikke nevne det i det hele tatt i gårsdagens innlegg. Jaja, jeg var vel så opptatt av å få fortalt om turen da vi fikk internettet vårt tilbake. Men såå deilig det er med en ukes feire nå! Herlighet, jeg merket det var litt småkjipt å måtte dra på skolen en siste dag når vi hadde vært på tur (og kanskje, fra mitt ståsted, kunne fått avspasering), men det gikk relativt greit. Jeg kjente det bare lettet noen kilo av skuldrene nå som vi har påskeferie og deilige dager i vente. Jeg krysser fingrene så inderlig for godt vær, haha. I dag er det familiebursdag for pappa, Janne og Mikael som står på agendaen. Det kommer gjester hit klokken fem, og frem til det skal jeg nyyte lørdagen og slappe av. Ha en fin lørdag, dere 🙂

(Q) Hvordan starter dere ferien?
~Mathilde~

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg